Šperos.lt > Etika > Marketingo etika

Marketingo etika

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Etika ir socialinė atsakomybė. Marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Prekės pakuotė ir pagaminimo datos pakeitimas. Prekės ženklas. Reklama. Penki ypač svarbūs moralinio reklamos įvertinimo klausimai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Alytaus r. Daugų Vlado Mirono vidurinė mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 24.72 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą