Šperos.lt > Etika > Reklamos moralumas

Reklamos moralumas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos samprata. Moralinis reklamos įvertinimas. Tiesa ir reklama. Manipuliuojanti ir prievartinė reklama. Lyginamoji reklama. Reklamos reguliavimas. Alkoholio ir tabako reklamos ribojimas. Reklamos reguliavimo ypatumai užsienyje. Moralinė atsakomybė reklamoje. Bažnyčios požiūris į reklamos etiką. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 36.8 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą