Šperos.lt > Etika > Etika reklamoje Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių pavyzdžiu

Etika reklamoje Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių pavyzdžiu

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Etikos reklamoje samprata. Etikos reklamoje vertinimo aspektai. Klaidinanti reklama. Manipuliuojanti ir prievartinė reklama. Lyginamoji reklama. Reklamos reguliavimo formos Europos sąjungos ir Lietuvos atžvilgiu. Moralinė atsakomybė už reklamą. Mobiliojo ryšio operatorių reklamų etiškumo analizė reklaminių kampanijų "Faktas juodu ant balto" ir "Šeima" pavyzdžiu. "Omnitel" reklaminės kampanijos "Faktas juodu ant balto" aprašas. Reklaminės kampanijos "Faktas juodu ant balto" analizė remiantis profesionalų išvadomis. Reklaminės kampanijos "Faktas juodu ant balto" analizė remiantis apklausos duomenimis. "Bitės GSM" reklaminės kampanijos "Šeima" analizė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 102.21 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą