Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Etika>Marketingo etika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo etika

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Etika ir socialinė atsakomybė. Marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Prekės pakuotė ir pagaminimo datos pakeitimas. Prekės ženklas. Reklama. Penki ypač svarbūs moralinio reklamos įvertinimo klausimai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-07
DalykasEtikos referatas
KategorijaEtika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis24.72 KB
AutoriusDaiva
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaAlytaus r. Daugų Vlado Mirono vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word market ir etika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Alytaus r. Daugų Vlado Mirono vidurinė mokykla / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą