Verslas ir etika. Etinės teorijos taikomos versle. Etikos objektas. Moralė. Moralės sąvokos ir funkcijos. E. Hendersono etikos ir teisės ryšio matrica. Didelės organizacijos suinteresuotųjų žemėlapis. Suinteresuotųjų skirstymas pagal Weissą. Verslo ir etikos ryšys. Deontologinė filosofijos teorija. Utilitarizmo etinė teorija. J. Millio pagrindiniai etikos teiginiai. Johno Rawlso teisingumo teorija. Teisingumas ir suinteresuotųjų analizė. Teisingumas ir ekonominės sistemos. Kapitalistinis modelis. Socialistinis modelis. Ekonominės sistemos ir teisingumas. Etinių sprendimų priėmimas organizacijoje. Problemų sprendimas. Sąžiningumas ir dora. Bendravimas, santykiai organizacijoje. Etinių sprendimų priėmimas organizacijoje. M.G. Velasquezo septynių etapų etinių sprendimų priėmimo modelis. Organizacijos moralinė ir socialinė atsakomybė. Gamybinės organizacijos struktūra Lietuvoje. Organizaciją sudarančių grupių moralinė atsakomybė. Socialinė organizacijos atsakomybė. Istorinė organizacijų vadovų požiūrio į atsakomybę kaita. Argumentai už ir prieš organizacijos socialinę atsakomybę. Aplinkos apsauga ir vartotojų saugumas. Etikos ir ekologijos ryšys. Ekologinės problemos. Ekologinės problemos Lietuvoje. Radioaktyvusis užteršimas. Vandens užterštumas. Žemės, dirvožemio užterštumas. Oro užteršimas. Ekologinės atsakomybės sistema. Marketingas ir etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Trys suinteresuotųjų grupės ir problemos, sudarančios marketingo atsakomybės laipsnį. Marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Konkurencija. Kainų nustatymas. Pardavimas. Prekės ženklas. Reklama. Penki ypač svarbūs reklamos moralinio įvertinimo klausimai. Reklamos reguliavimas. Moralinė atsakomybė reklamoje. Auditas. Finansinės institucijos. Kompanijų perėmimas. Auditas. Audito tikslas. Etiniai reikalavimai auditoriams. Finansinės institucijos. Etinės problemos, susijusios su finansinių institucijų veikla. Kompanijų perėmimai. Įteisintas šantažas. Auksiniai parašiutai. Vadovų svertinis išpirkimas. Darbuotojų teisės ir pareigos. Lietuvos darbo rinkos struktūra. Teisinis diskriminacijos reguliavimas Lietuvoje. Neteisėtų veiksmų atskleidimas organizacijoje. Demaskavimas / skundimas – kaip moralinė problema. Du požiūriai į skundimą. Skundimo / demaskavimo būdai. Tarptautinio verslo etika. Tarptautinės kompanijos Lietuvoje. Tarptautinių kompanijų kritika. Organizacijos moralinis kodeksas. Verslininko etinis kodeksas. Pagrindinės verslininko nuostatos.