Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Etika>Reklamos moralumas
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Reklamos moralumas

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Reklamos samprata. Moralinis reklamos įvertinimas. Tiesa ir reklama. Manipuliuojanti ir prievartinė reklama. Lyginamoji reklama. Reklamos reguliavimas. Alkoholio ir tabako reklamos ribojimas. Reklamos reguliavimo ypatumai užsienyje. Moralinė atsakomybė reklamoje. Bažnyčios požiūris į reklamos etiką. Išvados.

Ištrauka

Reklamos įtaka mūsų laikų žmonėms kasdien didėja, ir niekas nepajėgia išvengti jos poveikio. Visuomenei ji teikia įvairiopos naudos. Jos dėka pirkėjas informuojamas apie jam reikalingas gėrybes ir siūlomas paslaugas. Taip skatinamas didesnis gaminių paplitimas ir per tai visai visuomenei naudinga pramonės pažanga. Todėl reklamai nieko negalima prikišti, jei ji paiso pirkėjo pasirinkimo laisvės – taip pat tada, kai, norėdama sužadinti troškimą pirkti tam tikras prekes, kreipiasi į žmogaus pamatinius poreikius – ir sau būdinga forma gerbią tiesą.
Tačiau jei viešumoje reklamuojami kenksmingi ar visiškai nenaudingi produktai, jei skelbiami neteisingi teiginiai apie prekę, jei kreipiamasi vien į žemesniuosius instinktus, tai visuomenei daroma žala, o reklamos pramonė netenka pasitikėjimo ir gero vardo. Žala individams ir ištisoms šeimoms daroma ir tada, kai reklama žadina nepagrįstus norus ir nepaliaujamai skatina pirkti tiktai pasimėgavimui skirtas prekes; per tai piekėjai tampa akli tam, ko jiems iš tikrųjų reikia. Visiškai neleistina reklama, pelno sumetimais begėdiškai išnaudojanti lytinį instinktą arba taip įsiskverbianti į pasąmonę, kad iškyla pavojus pirkėjo sprendimo laisvei.
Problema. Niekas nedrįstų ginčytis, kad reklama suteikia visą informaciją apie prekę bei galimybę rinktis. Vis dėlto dažnas televizijos žiūrovas, vos tik išvydęs reklaminį intarpą, spūsteli mygtuką ir perjungia kitą kanalą. Gal dėl to, jog dažniausiai yra rodomos dantų pastų, švaros priemonių bei sauso šunų ėdalo reklamos, o gal dėl neprofesionalaus ir nekorektiško reklamos pateikimo.
Tikslas. Apžvelgti moralinio reklamos įvertinimo klausimus, išsiaiškinti bažnyčios požiūrį į reklamos etiką.
Objektas. Reklamos moralumas.
Dalykas. Reklamos moralumo problema šiandieninėje visuomenėje.
Uždaviniai.
1. Apibūdinti reklamą kaip visuomeninį reiškinį.
2. Apžvelgti moralinio reklamos įvertinimo klausimus.
3. Susipažinti su pagrindiniais Tarptautinio reklamos kodekso principais.
4. Sužinoti bažnyčios požiūrį apie reklamos etiškumą.
Metodika. Sisteminė literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-07-25
DalykasEtikos kursinis darbas
KategorijaEtika
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis36.8 KB
AutoriusGintare
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos moralumas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą