Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Etika>Pedagogo etika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pedagogo etika

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Pedagoginės moralės esmė. Ugdytojas ir jo darbas. Mokytojas ir mokyklos vadovas. Mokytojas ir visuomenė. Išvados.

Ištrauka

Mokytojo dalyvavimas pedagoginiame darbe objektyviai reiškiasi svarbiausia jo įtraukimo į socialinius santykius forma. Pedagoginis darbas su visais savo komponentais yra veikla, kurios eigoje pagrindinių jos dalyvių sąmonėje formuojasi profesinė pedagoginė moralė. Tačiau pedagoginis darbas yra ir ypatinga visuomeninio gyvenimo sritis, pasižyminti tam tikru savarankiškumu, palyginti su kitomis veiklos rūšimis ir atlieka ypatingą vaidmenų funkciją, o žmonės, vykdantys šią funkciją, sudaro tam tikrą visuomenės grupę (6). Kurios nors profesinės grupės savarankiškumas pasireiškia daug kur, taip pat ir jos moralėje, nes šios grupės atstovai įgyja specifinį interesą, turintį ryšį su kitų visuomenės grupių interesais. Savita pedagoginė grupės funkcija ir jos vykdymas sąlygoja daugelį specifinių veiksmų, vykstančių specifinėmis darbo sąlygomis ir kaip visuma veikiančių jos narių jausmus, mąstymą, interesus, įpročius – visą gyvenimo būdą. Jau pats pedagoginės funkcijos savarankiškumo faktas nulemia galimybę. Socialinės ir ekonominės sąlygos formuoja ir patį ugdytoją kaip asmenybę, kaip) profesionalą. Tačiau jei jo tikslai, uždaviniai ir metodai yra savavališki ir prieštarauja socialinėms bei ekonominėms sąlygoms, tiek jie bus ir neefektyvūs. Tikras efektas bus pasiektas tada, kai jo veikla atitiks socialinius bei ekonominius poreikius.
Specifiškas ir pats pedagoginio darbo rezultatas – žmogus, pasiekęs tam tikrą visuomenės kultūros laipsnį. Svarbiausias pedagoginio darbo ypatumas, kad jis nuo pradžios iki galo išlieka žmonių sąveikos procesu. Objektas, darbo priemonė ir darbo produktas – žmogus. Tai reiškia, kad pedagoginiame darbe, mokymo bei auklėjimo tikslai, uždaviniai ir metodai įtvirtinami asmenybių santykių forma. Ši pedagoginio darbo ypatybė iškelia dorovinio jo aspekto svarbą. Pedagoginis procesas reikalauja tam tikro bendradarbiavimo ir tarpusavio supratimo. Pedagoginiam procesui ir visai su juo susijusių santykių sistemai lemiamą įtaką turi ta funkcija, kurią mokytojas teikia pedagoginiam darbui. Profesionalus pedagoginės funkcijos vykdytojas yra ugdytojas, jis kartu yra ir aktyvioji pusė, labiausiai formuojanti tuos santykius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-25
DalykasEtikos kursinis darbas
KategorijaEtika
TipasKursiniai darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai6 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis19.93 KB
AutoriusLaura
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word pedagogo etika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 11 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą