Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Etika>Verslas ir etika. Etinės teorijos, taikomos versle
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Verslas ir etika. Etinės teorijos, taikomos versle

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162
Aprašymas

Verslas ir etika. Etinės teorijos taikomos versle. Etikos objektas. Moralė. Moralės sąvokos ir funkcijos. E. Hendersono etikos ir teisės ryšio matrica. Didelės organizacijos suinteresuotųjų žemėlapis. Suinteresuotųjų skirstymas pagal Weissą. Verslo ir etikos ryšys. Deontologinė filosofijos teorija. Utilitarizmo etinė teorija. J. Millio pagrindiniai etikos teiginiai. Johno Rawlso teisingumo teorija. Teisingumas ir suinteresuotųjų analizė. Teisingumas ir ekonominės sistemos. Kapitalistinis modelis. Socialistinis modelis. Ekonominės sistemos ir teisingumas. Etinių sprendimų priėmimas organizacijoje. Problemų sprendimas. Sąžiningumas ir dora. Bendravimas, santykiai organizacijoje. Etinių sprendimų priėmimas organizacijoje. M.G. Velasquezo septynių etapų etinių sprendimų priėmimo modelis. Organizacijos moralinė ir socialinė atsakomybė. Gamybinės organizacijos struktūra Lietuvoje. Organizaciją sudarančių grupių moralinė atsakomybė. Socialinė organizacijos atsakomybė. Istorinė organizacijų vadovų požiūrio į atsakomybę kaita. Argumentai už ir prieš organizacijos socialinę atsakomybę. Aplinkos apsauga ir vartotojų saugumas. Etikos ir ekologijos ryšys. Ekologinės problemos. Ekologinės problemos Lietuvoje. Radioaktyvusis užteršimas. Vandens užterštumas. Žemės, dirvožemio užterštumas. Oro užteršimas. Ekologinės atsakomybės sistema. Marketingas ir etika. Etikos įtaka marketingo sprendimams. Marketingo atsakomybė konkurentams, vartotojams bei visuomenei. Trys suinteresuotųjų grupės ir problemos, sudarančios marketingo atsakomybės laipsnį. Marketingo sritys, kuriose yra didžiausia pagunda veikti amoraliai. Konkurencija. Kainų nustatymas. Pardavimas. Prekės ženklas. Reklama. Penki ypač svarbūs reklamos moralinio įvertinimo klausimai. Reklamos reguliavimas. Moralinė atsakomybė reklamoje. Auditas. Finansinės institucijos. Kompanijų perėmimas. Auditas. Audito tikslas. Etiniai reikalavimai auditoriams. Finansinės institucijos. Etinės problemos, susijusios su finansinių institucijų veikla. Kompanijų perėmimai. Įteisintas šantažas. Auksiniai parašiutai. Vadovų svertinis išpirkimas. Darbuotojų teisės ir pareigos. Lietuvos darbo rinkos struktūra. Teisinis diskriminacijos reguliavimas Lietuvoje. Neteisėtų veiksmų atskleidimas organizacijoje. Demaskavimas / skundimas – kaip moralinė problema. Du požiūriai į skundimą. Skundimo / demaskavimo būdai. Tarptautinio verslo etika. Tarptautinės kompanijos Lietuvoje. Tarptautinių kompanijų kritika. Organizacijos moralinis kodeksas. Verslininko etinis kodeksas. Pagrindinės verslininko nuostatos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-11-06
DalykasEtikos konspektas
KategorijaEtika
TipasKonspektai
Apimtis60 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis97.99 KB
AutoriusDmitrij
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pilnas konspektas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą